amandaaojenniferr.blogg.se

Jennifer-julkursen dag 4

Kategori: jennifer

Vi hämtade upp Lovisa,sen så for vi till stallet och mockade och fyllde hö och sånt,sen så skulle hästarna in:) efter de så skulle jag se Linn rida men hon skulle rida sen så jag gick och såg när Lovisa Linnea Maja Alma och alla andra när dom red:) sen så skulle jag snart rida så jag gick och tränsade PP och gick in i ridhuset<3

Ridpasset:jag red barbacka:D jag tränade typ bara balansen men efter som PP är så lätt att sitta ner på så tränade jag ju som inte på de:/ jag tränade som inte på nått jag red som bara runt och jag galopperade ganska mycket:D

Sen så gick jag in i stallet. Amanda skulle rida sin ponny i manegen så hon stod i vagnsboden så jag ställde PP där:)

Sen så gick Amanda in i manegen så jag och Lovisa följde med och tittade på och byggde lite hinder:)sen så skrittade Lovisa av hon:)jag fotade och filmade på mobilen så de kommer en video kanske imorgon för jag hinner inte idag för jag och Amanda ska till Julia och se film:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: