amandaaojenniferr.blogg.se

Jennifer-julkurs imorgon!!!!

Kategori: hästar

Hejhopp!
är så sjukt taggad! imorgon så börjar julkursen:o!!!!!
men så här se min dag ut imorgon
 
gå upp typ halv 7 och klä på mig och packa mat,ca kvart över 7 kommer Lovisa och hennes mamma o hämtar upp mig,sen så åker vi upp till stallet:) på stallet så ska jag börja med att klä på mig och sen typ he in saker i skåpet och städa lite där behövs nog också:/ sen så ska jag ut i stallet och mocka till PP och fylla hö och sånt<3 sen så ska vi ta in dom:) vet inte vilken tid dom ska in:/ sen blir det väl att borsta och byta shabrack och sånt:)<3 sen halv 1 så ska jag rida:DLovisa skulle kanske fota så de kommer väl nån bild kanske:) sen efter ridningen så ska jag äta (eller om jag inte äter föra?) men sen så ska jag typ byta shabrack,bortsa och mocka sen ska ska jag väl hem:)
 
så de kommer bli en toppen dag:D
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: